Min egna fotoblogg!

Så har man skaffat en fotoblogg då…
Kanske min dotters blogg kan få handla enbart om henne, som tanken ju var från början! Klicka här för att komma till hennes blogg

På den här bloggen kommer jag lägga upp bilder från fotograferingar, och förhoppningsvis ska det leda till att jag får drösvis med bokningar!

Jag kommer nog även att bjuda på en del personligt eftersom jag inte är så bra på att hålla inne med allt som bubblar inom mig. Och det kommer ju till en början inte finnas jättemånga uppdrag att visa upp, så till dess blir det kanske mer vardag än jag hoppas på att det blir framöver.

Jag är precis i uppstarten av min portfolio, så ni får ha överseende med att det under vissa kategorier inte finns jättemycket att visa upp ännu.

Hoppas att du som tittar in kommer komma tillbaka och lämna hemskt gärna en kommentar innan du går!

kommentera mera!

