Sneak Peek – Astrid

Igår hade jag en fotografering med den sötaste Astrid!

När jag kom hem till familjen så fick jag nästinpå en kram av henne direkt. Okej, det var kanske ingen kram, kanske mer att hon gick på mig när hon kom med fart nerför trappan. (med pappas hjälp, hon är inte ens ett år!)
Men jag kände mig välkommen iallafall, och jag vill gärna tro att det var en kram.

Jag skickade faktiskt iväg bilderna för påsikt redan idag. När jag har haft en fotografering kan jag inte hålla mig borta från bilderna och det brukar bli att jag sover lite mindre och redigerar istället.

Här får ni en liten sneak peek av fotograferingen tills jag fått familjens godkännande att publicera!

kommentera mera!

