Höstpromenad

Idag tog jag och Juno en promenad med vagnen medan vi hade elektriker hemma som satte spottar i vårt badrum. För er som inte känner mig eller har läst Junos blogg så bor vi i ett nybyggt hus med pågående övervåningsbygge! Så nu var det läge att gå in via övervåningens ”golv” för att sätta spottarna i badrumstaket. (det var inte ett möjligt tillval vid köpet)

Under promenaden insåg jag att det inte var riktigt så mycket höst som jag hade fått för mig. Det är väldigt mycket grönt ute fortfarande. Det blir en härlig blandning av färgerna!

Jag ser på bloggens statistik att det varit väldigt mycket trafik här sedan jag publicerade bloggen under gårdagen. Det är intressant för mig att veta vem som tittar in, och om ni har några önskemål om vad jag ska skriva om?

Är det t.ex. av intresse att jag skriver ut vilka inställningar jag använt mig av vid varje bild jag visar?
Kommentera mer än gärna, det skulle göra mig glad! :)


Canon Eos 7D Tamron 17-50 brännvidd 47mm
s1/250, f/2.8, ISO100


Canon Eos 7D Tamron 17-50 brännvidd 46mm
s1/800, f/2.8, ISO100


Canon Eos 7D Tamron 17-50 brännvidd 50mm
s1/400, f/2.8, ISO100


Canon Eos 7D Tamron 17-50 brännvidd 50mm
s1/640, f/2.8, ISO100

2 thoughts on “Höstpromenad

  1. Vilka härliga bilder, hösten är ju otroligt vacker med alla färger- måste vara magiskt att fota nu när det är som bäst ute;-)! Trevlig blogg med så mycket fina bilder!! Längtar till nästa år när du ska fota oss;-)!! Kramar från Göteborg

kommentera mera!

