Familjefotografering

För tillfället är det rätt mycket på hemmaplan. Fullt upp med bygget på övervåningen, och en liten Juno som inte vill somna om kvällarna. Vi har haft några bra kvällar nu, och passat på och lagt oss tidigt eftersom vi inte vetat om vi ska få sova hela natten. I normala fall sitter jag och redigerar och fixar med bilder på kvällarna, men ibland får man prioritera annorlunda för att orka med dagarna! Nu har jag några minuter över till Juno vaknar efter sin middagslur.

På fredag nästa vecka har jag en fotografering av två systrar och deras barn. Den ena systern och hennes dotter fotade jag tidigare i sommar. Det är lite extra kul att bli tillfrågad att fota en andra gång!

Den här godingen ska jag alltså få träffa igen nästa fredag!

One thought on “Familjefotografering

kommentera mera!

