Sjukstuga

Näe, riktigt så illa är det inte. Men jag åkte på ryggskott för en vecka sedan, vilket jag kan få innan en förkylning bryter ut, och det höll i sig några dagar. Igår vaknade jag med feber och ont i halsen, men jag är faktiskt redan bättre!

Idag är jag så pass pigg, med tabletter i kroppen, att jag orkar ha hand om Juno så Johan kunde åka till jobbet.

I slutet av förra veckan kom beställningen av bilderna från förra fotograferingen. Det är alltid väldigt roligt att se vilka bilder kunderna själva väljer, om det är mina egna favoriter, eller om de fastnar för något helt annat.

Jag har mer eller mindre redigerat klart de valda bilderna, väntar nu bara på om de ville ha någon av bilderna i svartvitt så jag kan fixa det innan jag bränner ut skivan.

Nästa helg har jag en fotografering med en liten Isabelle och hennes mamma och pappa, då ska jag åka hem till dem och vi kommer nog ta bilder både inne och ute! Föräldrarna var inte nöjda med dagisfotona som hade tagits, och jag hoppas att jag kommer göra dem nöjda så att de får några fina kort att skicka till släkt och vänner.

One thought on “Sjukstuga

  1. Härliga bilder. Du är så snäll som delar med dig av alla dina tips och du har riktigt bra beskrivningar på hur du går till väga.
    Krya på dig, hoppas att du snart mår bättre :)

    Kram

kommentera mera!

