Sneak Peek – Isabelle

Idag hade jag en fotografering med Isabelle och hennes mamma och pappa. Hon var ett riktigt litet charmtroll! Lite blyg och tyst i början, men efter bara en liten stund och efter att hon fick kolla på bilderna i kameran så mjuknade hon ordentligt och bjöd på sitt alldeles underbara skratt!

När vi var klara och jag skulle gå så sade hon -Kram! och gav mig en kram! TVÅ gånger. :)

Jag har inte börjat redigera bilderna ännu, har bara hunnit skicka över urvalet till dem. Det ska bli julklappar och det är ju snart jul, så här är det snabba puckar som gäller! På tisdag har jag planerat att hinna sätta mig och redigera dem.

Jag bjuder på ett litet oredigerat smakprov, ser ni hur det riktigt bubblar i henne?

kommentera mera!

