Färdigredigerat

Idag redigerade jag färdigt bilderna från söndagens fotografering! Jag, Johan och Juno passade på att ta en liten extra promenad när vi gick för att posta skivan. Det är riktigt kyligt men skönt ute! Snön verkar ha kommit både söderut och norrut från oss, undrar när vi får hit den?

Den här veckan har vi rätt fullt upp på hemmaplan. Jag jobbar imorgon eftermiddag och kväll, på torsdag ska jag på personalmöte och fredag-söndag jobbar jag borta! Direkt efter jobbet på söndag ska vi på dop. Lone ska döpas!

Här kommer några bilder på Isabelle och hennes mamma.


f/2.8 1/160 ISO 500

 


f/2.0 1/125 ISO 320

 


f/1.6 1/320 ISO 400

 


f/2.0 1/200 ISO 500

kommentera mera!

