Fullt upp, snart Jul! Imorgon fotografering

Idag är det fredag. Min dotter ligger och sover ute i vagnen, min man och pappa är på övervåningen och bygger!

Nu är vi i läget Gips! Och det är inte bara övervåningen som är fylld av gipsdamm! Även att vi håller stängt så ofta som det går så ligger gipsdammet som ett fint täcke över precis allt i hela huset! Jag vill inte ens tänka på hur här kommer se ut när vi ska på och spackla och slipa! Men snart är det färdigt, och då är detta snart glömt!

Ikväll är det jobb för min del. Imorgon har jag en fotografering och på eftermiddagen har jag bjudit några vänner på fika. Vad ska ni hitta på i helgen?

Tänk om det skulle hinna komma lite snö till morgondagens fotografering! Det blir så mycket ljusare, och så slipper man mycket av de grå färgerna. Man kan ju alltid hoppas, och annars får man hitta lite roliga miljöer och bakgrunder att fota i.

Min dotter Juno

kommentera mera!

